Jag bröt mitt löfte

Jag gav ett löfte för två veckor sedan, att jag skulle skriva ett sista blogginlägg inom en vecka. Jag har misslyckats och bröt mitt löfte.
Det är över två månader sedan jag senast skrev.. sedan dess har jag haft VFU, varit hemma över jul och hälsat på, jobbat massor och tittat på Avatar i 3D.
Idag ska jag hem till Tittie, Nicklas och Theodor för att fira sistnämnda som fyller 1år idag! Ja må han leva! Grattis grattis!

Nu ska jag göra mig iordning för att gå till skolan. Detta är troligtvis mitt sista blogginlägg..
Take care <3

Ha en bra dag i skolan Linn :)

Kommentarer
Postat av: Linn :)

Hejsan! :) Haha, ja du bröt ditt löfte du gav mig, men det är bra att du iallafall skrev något när du redan hade brutit ditt löfte. Ja jag hade en bra dag i skolan :) (jag hade magsjuka mån-tis) :D



Kram på dig gumman! :) Kram Linn :D

2010-01-14 @ 14:30:17
Postat av: Alma

Fin blogg! Var gärna med i min veckans blogg tävling! :D

2010-03-10 @ 12:33:06
URL: http://siirfalas.blogg.se/
Postat av: Maria Arnehed

Gillar om det du skrivit! Underhållande att se en del nyttiga saker och inte bara det generella grejerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-09-29 @ 12:09:36
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0