suck och strunt prat

Igår förmiddag åkte Björn till Gislaved för att titta på hockey och kommer hem i natt nån gång.
Det resulterade såklart att jag fick sova ensam inatt och det måste jag säga var lite kusligt. Jag har inte riktigt vant mig vid den nya lägenheten ännu... de första två nätterna vi sov här vaknade jag prick 01.00 och tyckte att det lät som att någon gick omkring här. Såklart var det ingen där...
Inatt gick det bra iaf och sjuk som jag är spenderar jag största tiden framför tvn, men, imorse när jag låg och tittade så försvann plötsligt alla kanalerna och myrornaskrig tog plats.. Vet inte vad det beror på, vädret är inte orsaken iaf... Därför sitter jag här nu.

Jag har precis varit och boka tvättid. Jag är väldigt fascinerad av tvättstugan här ska ni veta. Man får ett kort som man trycker in i en liten dator med touchscreen. Där väljer du vilken tid, dag och vilken grupp du vill tvätta på. När det väl är dags sätter du in ditt kort i tvättmaskinen, väljer program och trycker på start, därefter tar du ut kortet igen och går därifrån. På detta sättet kan ingen ta din tvättid och som råga på allt behöver man inte släpa med sig tvättmedel och sköljmedel. Det sker en dosering av tvättmedel och sköljmedel utifrån det program du valt, så smidigt! Det kostar ungefär 2kr / maskin man kör och jag tror att det kommer funka skit bra. Domen kommer imorgon då jag för första gången ska tvätta, men det känns bra iaf :) haha

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Det låter smidigt, men jag är så kräsen så jag skulle nog vilja köpa eget tvätt och sköljmedel. Dessutom kan man ju vara allergisk och så. Men det kanske är valfritt om man vill ta med själv eller inte? :)

2009-09-06 @ 23:35:43
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0