Födelsedag, födelsedag och inflyttningsfest

I måndags fyllde jag 21 och i tisdags fyllde älsklingen 22. Veckan har alltså bestått av massa kalas och tårta :) Och inte nog med det... presenter!!
Jag älskar presenter och överraskningar, men vem gör inte de? :)
Vi fick ett skrivbord, pengar, diverse akoholhaltiga drycker, presentkort (åhléns, Ikea och massage), en bok, blommor osv :)
Hur fina grejer som helst, har redan nyttjat det mesta.. har bara massagen kvar som jag fick utav älsklingen. Vi som sagt att vi inte skulle köpa något till varandra.

Igår hade vi födelsedags/födelsedags/inflyttningsfest för några vänner. Det var jätte mysigt och roligt!
Lika roligt som Björn hade igår mår han dåligt idag.. han ligger fortfarande i sängen. Jag tyckte lite synd om honom imorse över hur illa han mådde men nu har det gått så långt att det börjar bli patetiskt och tråkigt :P Han får skylla sig själv.
Jag mår iaf bra, drack inte så mycket igår. Jag fick tillräckligt för två helger sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0