Ullis lär sig dricka te

Försök nr 2... Jag lärde mig för länge sedan att dricka te, ett sött te som jag överkonsumerade tillsammans med marie-kex under någon enstaka vecka tills det gjorde mig illamående.
Men nu har jag gjort ett nytt försök och jag gillar det!
Smakade ett rött te hos Marie som jag gillade vilket skapade en nyfikenhet. Tog en kopp te på jobbet, något "asian tea" som är väldigt gott tillsammans med lite socker och mjölk. Men rädslan att överkonsumera det och få samma resultat som sist gör att jag tar det lite lugnt med mitt tedrikande.
Men en kopp då och då, det är mums.

Linda om du läser det här, *blink blink*

 


Kommentarer
Postat av: Linda

HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖÖÖÖÖ!!!!!!!! :D:D:D

2009-10-19 @ 17:49:25
URL: http://hamren.webblogg. PS: den är död
Postat av: Marie

Gillar bilden skarpt ;)

2009-10-23 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0