Projekt

Jag håller på med lite olika projekt, bland annat med att sätta upp tavlor och lampor. Jag är riktigt duktig måste jag säga, jag överträffar mig själv :)
Jag har målat om mitt nattdukbord, satt upp 6st tavlor, en klocka, en klädhängare och skylten "Sov gott" i sovrummet. Har såklart inte gjort allt själv, Björn har hjälpt mig. Men jag har gjort det mesta :) Och jag är nöjd!
Har även behandlat vårat ekbord, vilket btw luktar jättegott!

Kommande projekt:
Köpa en tv
-Sätta upp tvn
Sätta upp en taklampa ovanför matsalsbordet
Köpa en hallspegel
-Sätta upp spegeln
Köpa en tavla till vardagsrummet
-Sätta upp tavlan
Köpa två Lack hyllor
-Sätta upp hyllorna

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

haha, gillar att du tagit med "sätta upp" också :D

2009-10-18 @ 21:13:43
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Ullis

Det är ju halva projektet att få upp grejena också :P

2009-10-19 @ 08:06:27
URL: http://ulriika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0