Den idén... den slopa vi!

Tänkte jag skulle vara duktig idag och gå och sätta mig på bioblioteket och studera, men så blev det inte... hamna i helsingborg istället och besökte IKEA en snabbis.
Kom hem med nya växter, två hyllor, lite glas, ett förkläde och pepparkaksformer :) Jag skulle vinna lite pengar, eller få en mega bonus från jobbet och sedan åka och shoppa loss på IKEA. Det finns så mycket som jag skulle vilja ha. Bortsett från ekonomin så är det bara det begränsade utrymmet som sätter stop för mig.

Imorgon är det skola iaf.. Halv elva kommer Matilda och Emma hit, då ska det tränas barnsånger och sedan ska vi till skolan och redovisa våra utomhusmiljö. Bilder kommer imorgon (?) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0