Variation är bra!

De senaste dagarna har bestått utav fest, jobb, skola, träning och the sims 2.
Helgen har varit väldigt lugn och skön.. alldeles lagom :) Blev bortbjudna på middag igår väl hemma igen åt jag och älsk ostbricka till euro vision, mysigt.
Jag somnade som valigt under omröstningen... vaknade när Alexander klev upp på scenen och blev hyllad :) Jag vet inte om jag tyckte det var rätt bidrag som vann, men han var helt klart med på min toppfemlista.



Idag vid lunchtid var jag och svärmor på loppisutflykt runtom i stan. Kom hem med tre filmer och en liten hylla med lådor.
Innan middagen stack jag till SATS och tränade 45min spinning och 30min Core, underbart skönt! Det är kul att vara duktig!
Och här senast har vi varit på bio och sett Änglar och demoner. Jag tycker den var riktigt bra. Det är så spännande hur historien kan ge svar och hur den kan tolkas med hjälp av ledtrådar och annat.

Jag har inte lagt in några bilder den senaste veckan. Men så snart jag lagt in dom så ska det bli lite mer färgglatt här på bloggen :) Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0