H som i mitt hem


Nu är det bara 9 dagar kvar tills att vi åker hem till Härnösand :) Synd vi bara kan stanna en vecka, men huvudsaken är att vi är där när syster tar studenten.
 Jag fick semsterschemat häromdagen och det visade sig att jag är ledig hela vecka 32, dvs i början av augusti, så jag bokade en biljett hem då igen! Perfekt!
Det kändes lite lite att bara spendera en vecka i början av sommaren med mina vänner i Härnösand, framförallt då Björn följer med och samtidigt som det är studenten. Man blir ju inte lika "fri".
 Ibland har saker förmågan att lösa sig tillslut.





Som ni ser ligger inte Härnösand så långt upp som alla tror.. det ligger ganska nära mitten utav Sverige och inte granne med Kiruna.


Kommentarer
Postat av: yohanna

Du måste ju blogga om mitt brev, haha!

2009-06-01 @ 14:45:01
URL: http://yohannanyholm.webblogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag trodde faktiskt det låg längre ner :P

2009-06-01 @ 18:00:20
URL: http://pinkcloud.blogg.se/
Postat av: Emma

Skitsnack, Härnösand gränsar till Finland. Och där har ni inga fåglar, bara isbjörnar oc iglos:)

2009-06-07 @ 03:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0