Elin borde flytta till Halmstad

Elin C lilla, nu skulle du ha varit här! Jag vill ut på promenad men har ingen att gå med. Jag har fixat så Emma, Björns syster, ska skjutsa mig en bit bort och sedan ska jag gå hem därifrån. Annars hade jag nog inte kommit iväg.
Jag vill ha min Elin här så vi kan träna, som förr, det gick ju så bra då!

Påtal om träning, 17.30 ikväll ska jag på Core pass igen. Jag gillar det :) Dock har jag fortfarande problem med min högra handled sedan jag spelade volleyboll för, vad kan det vara, tre veckor sedan? Den har fortfarande inte blivit bra. Kan man ha stuckat den?
Jaja, nu är det dags att röra på påkarna! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hade nog inte varit till stor hjälp då jag inte får träna nu :( Men jag skulle ha behövt dig här hemma!! Så säg åt björnen att jag tycker ni ska flytta hem!! ;)

2009-05-18 @ 21:52:39
URL: http://elincollin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0