Man kan välja att se det som ett problem.. eller inte

Jag har fått en "normal" dygnsrytm tack vare dom senaste två veckorna.
Det finns två sätt att se på saken...
Bra är att jag kommer upp i tid på morgonen och känner mig till och med utvilad.
Dåligt är att jag lägger mig mellan tio och elva och sista timmen som jag är vaken är jag astrött så nå vidare sällskap är jag inte.

Innan gick jag och la mig runt ett-snåret och var astrött när jag skulle upp till skolan 8.00... då jag var ledig sov jag till 10-11. Visst, 10 kanske inte är så sent men innan man gjort sig iordning och så är klockan rätt mycket.. dessutom är jag ju fortfarande trött.

Så jag skulle nog säga att de senaste två veckorna gjort mig gott. Men har lite dåligt samvete för att jag går och lägger mig klockan tio en fredagkväll.
Nu ska jag göra mig redo för jobbet. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0