Ingen vanlig fredag

Gokväll gottfolk!
Kom hem från jobbet för en stund sedan... Fick äran att komma sent idag så imorse hann jag med att sola solarium, plugga och plocka iordning lite. Imorgon får jag också komma sent, när jag vill tom.. så jag ska upp till halv nio, ut och promerna med J klockan nio och sen ska jag sola igen. Sen blir det förhoppningsvis lite plugg innan jag pallrar mig iväg till jobbet.

På söndag är jag LEDIG!
Nu ska jag se vem som vinner lets dance och sedan ska jag plocka lite i mina kläder i väntan på att Björn ska komma hem.
Puss

Kommentarer
Postat av: Tittie

Ja de blev nog rätt =) Du har bra minne du Ullis. Eller så är det ja som har extremt dåligt :P Tack för rösten. hehe

2009-03-27 @ 23:23:49
URL: http://nyttliv.blogg.se/
Postat av: Nicklas

Hihi, ja tackar :) om man bara får lite vila, så blir allting så mycket lättare. Händer idag då? Jobb kanske?

2009-03-28 @ 11:31:37
URL: http://fotbollspappan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaham tyckte du att det var rätt person som vann då? :)

2009-03-28 @ 16:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0