Från svartvitt till färg

Något som är bra med att bo här nere, jag som inte är någon vintermänniska, är att det knappt lägger sig någon snö under hela vintern.
Och kommer det någon snö så är det mina vänner SNÖKAOS. Rätt komiskt faktiskt och i många fall rätt patetiskt :P Kanske inte för hallandsborna men för mig som kommer från norrland.
 Vilket fall, snön ligger alltifrån en timme till en dag. Men det måste påpekas att under en period i vintras så låg snön kvar en hel helg. Det var inte mycket snö, men det är en annan sak.



Det är kul att det kan vara så stor skillnad i samma land.
Men det måste sägas, även om jag inte gillar snö så hade det faktiskt varit roligt att få spendera en dag med pulkåkning, snöbollskrig, grillkorv och vännerna!



Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Det där var en rolig dag :D

2009-03-18 @ 22:20:19
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0