Dolly Parton och jag idag

Idag är det första dagen på praktiken i förskolan (dagis) som ska vara i en vecka. Nästa vecka ska jag vara på ett annat ställe och testa på förskoleklassen och fritids, därefter - tillbaka till skolbänken.
Idag jobbar jag 9-17 och ikväll ska jag verkligen verkligen verkligen försöka åtminstone att läsa lite i böckerna så att jag någon gång inom en snar framtid kan börja skriva på RETen.

Jag skulle vilja gå på bio ikväll men jag vet inte riktigt om jag orkar... och om jag borde? Troligen inte...
Hade annars velat se Changeling, den verkar jättebra och dom som sett den gillar den skarpt. Tanken var att jag skulle sett den igår medan Björn kollade på hockey men min dejt ville skjuta på det.
Men men, det kommer nya chanser :)
 Något som är roligt med den filmen är att den har otroligt många uttal i folkmun :D Min favorit är nog "tjingeling".

Ha en bra dag! Nu ska jag snart bege mig..
Puss :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Den är superduper bra=)

2009-03-09 @ 21:54:05
URL: http://rekan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0