Det är bara helgen som står i vägen

Idag är det sista dagen på praktiken vilket innebär att nästa vecka är jag tillbaka i skolbänken. På gott och ont.
Den här praktikveckan har inte varit lika bra och givande som förra.. men det sa jag till mina handledare, jag konfronterade dom med hur jag kände och upplevde en specifik sak som upprepade gånger hänt under veckan. De bad om ursäkt och påpekade att det inte alls hade varit medvetet. Men nu vet dom och nu kan dom ändra på det - bli mer medvetna.
Vilket fall.
Vädret den här veckan har varit strålande, riktigt vårväder. U-N-D-E-R-B-A-R-T !

Nu ska jag kila, borsta tanden, hoppa in i bilen och köra upp till skolan. Idag ska jag ha samling med dom små liven.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack snälla! :)

Visst är det härligt med det fina vädret!

2009-03-20 @ 22:22:26
URL: http://tusse.devote.se
Postat av: Tittie

men ulrika då. inte har du bara en tand väl? ;)

2009-03-22 @ 23:11:48
URL: http://nyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0