Dagens händelser

Idag ska jag iväg på utbildning på tylebäck, 8.30-17.00, det ska bli riktigt roligt faktiskt :)
Hoppas det blir en rolig och lärorik dag fylld av skratt och nya bekantskaper.
När jag kommer hem ikväll så blir det tacos och sedan måste jag ta tag i "Reten" (tre små uppsatser i en som ska in på fredag...och jag har inte kommit så långt).

Älsklingen har prov idag, i affärsjuridik om jag inte minns fel. Lycka till gubben!
Jag kan bli riktigt avundsjuk på honom.. han tar upp boken kvällen innan provet, läser en timme eller två och sedan får han VG på provet, de aset.  <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan göra som jag och lämna in det på måndag. Det fick vi göra.

2009-03-25 @ 17:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0