Björn är borta hela dagen

Idag är det söndag, det är en härlig vårdag och jag är ledig.
Började dagen med att gå ner till tvättstugan, laddade maskinerna och när jag ska trycka på startknappen fungerar det inte, det är ingen ström på. Klockan var strax före nio och när jag inser att det inte fungerar kollade jag på bokningstavlan. Tiden som jag bokat existerade inte. På söndagar finns det ingen tvättid mellan 7-12, vilket jag helt och hållet hade missat. Det dumma är att eftersom att jag hade stängt luckorna på tvättmaskinerna går dom inte att öppna igen förrän man tvättat.
Jag fick boka den andra tvättstugan (12-16) och sedan när klockan blev 12 fick jag springa ner och förklara läget för dom som skulle ha tvättstugan som jag blockerade. Hon var förstående och vi bytte tvättstuga med varandra. Så typsikt, varför ska man inte kunna öppna luckan?
 I övrigt så har jag hunnit att sola solarium, städat undan här hemma och dammsugit idag, och sist men inte minst så har jag, hör och häpna, skrivit klart min Ret.
Ska läsa igenom den om en stund... sen skrr ut skiten och lämna in den.
Ikväll blir det Marley och jag tillsammans med Björns syrra Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0