Räkor är röda, jag är likaså

Igårnatt tog Sara med mig till östra stranden för mitt första dopp för iår, Det var helt underbart.
Så idag cyklade vi ner dit igen med lite fika :) Marie anslöt sig till oss ca en timme efter att vi kommit dit och där låg vi mellan 12-16.30 :) L O V E L Y. Jag blev dock lite bränd, men inte så att det gör ont, bara röööd.
Tänk att efter ha spenderat en sommar här och sedan bott här i ett år har jag aldrig innan varit nere på stranden och badat. Det är väl så när man har en badkruka till pojkvän.




Kommentarer
Postat av: R

nej, det var jag inte.

ska dit nu dock. vi kanske ses? : )

2009-06-29 @ 01:34:48
URL: http://mrrocky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men herregud... HAHAHAHAHAHA

2009-07-19 @ 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0