Gekås med Tittie

I onsdags åkte jag och Tittie till Ullared tidigt som attan. 08.00 när portarna öppnades stod vi där och väntade.
Fyra timmar tog det innan vi nådde kassorna och började gå mot bilen. Huga vad trötta vi var. Inte trodde jag att vi skulle vandra så länge, men jag tror Tittie gick igenom varenda hyllplan där inne, haha. Men det gjorde inget, jag fick syn på massa saker som jag aldrig sett där innan.
Vi hade en varsin vagn, men vi var olika duktiga på att fylla dem. Se skillnaden: Tittie vs Ullis vagn.


Tittie hittade och köpte dessutom dessa två supersnygga tavlor, hade jag bara haft någonstans att ha dem hade jag köpt dem utan att blinka.



Kommentarer
Postat av: Tittie

haha ja är duktig på att hitta saker ja :P

2009-06-27 @ 02:09:00
URL: http://nyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0