En salig blandning

Fredag, lördag och söndag har jag jobbat och ätit kyckling. Kyckling är gott, framförallt när det kommer i Kinaform :D
Idag hade jag och Tittie tävling på jobbet: "Vem viker snabbast?", popcornbägare dvs... Jag kan med glädje avslöja att jag blev den stora vinnaren! (Att Tittie blev distraherad sista deltävlingen kan vi se bort ifrån).
 Imorgonbitti bär det av, 09.23 tar tåget oss norrut med slutsatation - Härnösand.
Ni ska se våran resväska, den är enorm! Jag ska ta bilder sedan och lägga upp ;P 
Det är mycket som ska göras innan man åker bort.. det är inte helt lätt att komma ihåg allt. Det ploppar upp nya saker hela tiden.

Nu ska jag avnjuta de två sist avsnitterna av greys innan det är sovadags. Imorgon börjar mitt sommarlov!!

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Välkommen till Härnösand :)

2009-06-08 @ 21:03:44
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Tittie

haha ja du fuskade ju när jag fick kund din lille skit :P Vi får helt enkelt göra om detta ostörda. haha. ha en trevlig vecka vännen.



Kramar

2009-06-09 @ 20:32:56
URL: http://nyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0