Uppdatering 5: Tråkig upptäckt

I lördags började jag jobba 13:15 och tänkte jag skulle cykla inom hemköp innan så runt 12:40 begav jag mig ut genom ytterdörren. Jag hade gott om tid.
Tills jag kommer ut till cykelstället och cykeln är borta, allt som finns kvar är mitt cykellås som ligger sönderklippt där cykeln stått.
Då blev jag arg. Det var bara att börja traska för att hinna i tid.. hemköp var inte att tänka på.
Rätt skor för en promenad hade jag inte heller...
 Ringde och beklagade mig för mamma och pappa, men tyvärr så ger ju inte det mig min cykel tillbaka.
Hann som tur var i tid till jobbet, men jag hade inget leende på mina läppar förrän sista insläppet den kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0