Uppdatering 4: Tjejkväll i Tylösand

Det var länge sedan jag var på måndagsklubben nu, har inte haft lust... Men den här gången lockade Johanna mig med VIP inträde och champagne :)

Klockan 22.00 öppnades dörrarna in till solgården. Först fick man en goodiebag med mascara, läppglans, någon ögonkräm, biobiljetter till Sommaren med Göran och tidningen Sofis mode och lite annat. Tittade inte så noga för det var sjukt mycket folk, dvs tjejer. Vidare till fotograferingen, skrev upp våra namn och sedan gick vi mot buffen. Lite grillspett, frukt och meloner, jättegott. De bjöd på rose vin och något annat bubbel under kvällen. Inte nog med allt det så var det lite tävlingar där man kunde vinna galapremiär biljetter till Sommaren med Göran och en mobiltelefon. Sofi från Sofis mode visade oss höstens trender och därefter klev Veronica Maggio upp på scenen.

Skit rolig kväll, inte alls vad jag hade väntat mig :)
Fick tyvärr inga bra bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0