Sjuk i värmen

I förrgår hade Harry Potter premiär, fick hoppa in och jobba, as mycket folk, varmt och tungt. Men tillslut hade 9 timmar gått och det var dags att stämpla ut.
 Igår åkte jag, Emma och Matilda till Markaryd och hälsade på Mimmi och Malin :) Vi käkade fyra små rätter och friterad banan med glass. Det bjöds på en rundtur i Markaryd med.. tror de ville visa att det inte var så litet som det verka. Men det var trevligt, många fina hus.
Vi får åka och hälsa på där nere snart igen :)

Idag vaknade jag med feber och halsont, inte kul alls.. Åkte ner till stranden efter massa tjat men åkte lika snabbt hem. Tror jag spenderade 40min där eller så...sedan orkade jag inte mer.
Har sedan dess legat i koma hemma och svettats/fryst omvartannat. It's my lucky day!
Hoppas verkligen jag kryar på mig snabbt för jag jobbar söndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag...
 Nu ska jag lägga mig i soffan igen, adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0