Kort och gott

Hej!
Har fortfarande inte hört något om lägenheten som vi var och kikade på den 17 juli.... och i tisdags var vi och tittade på en till, den var också väldigt fin :) Nästan helt nyrenoverad. Vi får se vad framtiden säger... Jag vill ha svar från den första, NU!

Idag jobbar jag min 10:de dag i rad. Har "bara" lördag och söndag kvar innan ledigheten. Och då blir jag minsann ledig på riktigt, hela tre veckor. Det var ju inte riktigt meningen att jag skulle bli så långledig.. men men, ska bli skönt,

På tisdag åker jag hem till Härnösand, då har jag mycket jag ska hinna med på fyra dagar. Får göra det bästa av situationen och den tiden jag har... kanske kan man dra ihop något så "slipper" man åka runt till alla. Tidskrävande.

Förresten, är det någon som vet när utbetalningen av skatteåterbäringen kommer? Jag får olika svar från skattervekets telefonsvarare och på deras hemsida. Men jag hoppas på nästa vecka...

Mer uppdatering kommer, kanske ikväll om jag inte är död efter jobbet. Pusshej, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0