Ordning och reda

Igår var jag riktigt duktig måste jag säga!
Jag hade tänkt att bara lata mig, kolla på tv och dö då det var första dagen hemma efter alla besök i Sverige och innan skola och jobb sätter igång igen.
Men med tanke på hur det såg ut här hade jag ingen ro i kroppen. Direkt efter att jag vaknat plockade jag ner alla julgrejer och packade ner de i en kartong. Fyllde hyllorna med nya grejer och dammtorkade samtidigt av dem. Dammsugaren och golvmoppen fick sig ett varv och badrummet blev städat. Sängkläderna byttes och nya handdukar i badrummet.
Därefter åkte vi och handlade, kylen var allt annat än full av gosaker, också källsorterade vi ut massa sopor.
Björn fick ta en sväng upp på vinden med julgrejerna och sen var allt klart.
 
Kvällen spenderades framför datorn tillsammans med Björn, han utmanade mig i Backpacker. Spelet hängde sig och det blev oavgjort 4-4. Det vore synd att påpeka att han hade vuxenfrågor och jag barnfrågor?

Kommentarer
Postat av: Bitte

Hej Gumman!

Du är duktig du=) Nu har jag läst igenom bloggen och uppdaterat mig. Ha en skön helg hemma med kärleken. Puss mamma

2009-01-08 @ 20:35:39
Postat av: Bitte

Hej Gumman!

Du är duktig du=) Nu har jag läst igenom bloggen och uppdaterat mig. Ha en skön helg hemma med kärleken. Puss mamma

2009-01-08 @ 20:36:10
Postat av: Bitte

Hej Gumman!

Du är duktig du=) puss mamma

2009-01-08 @ 20:39:47
Postat av: Anonym

2009-01-08 @ 20:40:01
Postat av: Andréa

Tjena :) Gillar du smink? Eller att bara läsa i allmänhet? Kika in i min blogg. Kommentarer uppskattas!!

Ha en bra dag :)

2009-01-13 @ 10:33:34
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0