Vilken mardröm

Om 2½ timme är det dags för tentaskrivningen... jag har drömt massa konstiga saker inatt. Bland annat att vi skulle sjunga en sång som vi aldrig hade hört! IG!
Huga...

Jag är rätt nervös vid det här laget, då kan ni bara gissa hur nervös jag kommer att vara när jag kliver in i tentasalen.
Halv tolv ska jag träffa några utav tjejerna i min basgrupp, vi ska in på Maxi och köpa lite gotta att tugga på. Det känns skönt för då får man tänka på något annat en stund.
 Egentligen, det är bara ett prov, men det känns som när man skulle skriva teorin eller något.. jag blir ett nervvrak i såna här situationer!
Jaja, Jag klarar det här!  eller?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack! :)

Hoppas det gick bra med tentan fast du var så nervös!

2009-02-21 @ 10:54:28
URL: http://tusse.devote.se
Postat av: Linda

Dom två översta är det =)

2009-02-21 @ 18:42:08
URL: http://hamren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0