Snark mellan raderna

När Elin var här var det fantastiskt roligt! Och skönt.
Vi var ute och flängde massa, var på mårtensson och lyssnade på alla fyllon som sjöng karaoke, vi åkte till tylösand och kikade på stranden och husen, ullared och spenderade dagen på gekås och dog i soffan framför tvn. Perfekt.
 Är det någon som jag älskar att shoppa med så är det Elin. Vi har lika smak och hon är bra på att få mig att ta beslut.
 Tråkigt nog var hon tvungen att åka hem. Men hon får gärna komma hit snart igen :D


Jobbet tar en hel del tid, både privat och "on the clock". Man måste ju passa på att gå och se filmerna när man är ledig.


Skolan är extrem. Har massssor utav böcker, häften och artiklar att läsa.
Dock är jag väldigt nöjd med min nya basgrupp. Jag trivdes inte alls i min första så jag bytte.. Fick en del blickar men det överlever jag. Nu mår jag bättre :)

Igår började det snöa, alla blev jätteförvånade och inte tala om hur irriterade de blev. Snön låg kvar imorse och det föll fortfarande vita tussar från himlen.
När jag kom till skolan frågade vår lärare om alla tagit sig till skolan utan problem pga av vädret.. HALLÅ, vi talar om 2mm snö? Pinsamt..


Idag köpte vi ett badrumsskåp, väldigt efterlängtat. DOCK. När vi (läs jag), monterat ihop det så inser vi att vi måste såga lite i det för att röret är en aning ivägen :P Där försvann min lycka på en ynka sekund. Glädjedödare.


Imorgon är jag ledig, eller som man säger "En student är alltid ledig, aldrig ledig" med andra ord, ledig under ansvar... iaf.. då ska jag, Björn och eventuellt Emma och Melek åka till "Godis på landet" i Tjärby, mums.

 Det var lite, mycket, uppdatering. Men det var ett tag sedan jag skrev.
Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Elin

hahah, de i söder har de jobbigt när de gäller snö alltså ;P



Själv är jag less på den vita skiten som aldrig försvinner hos oss^^ och gör de inte bättre avatt de ska snöa hela helgen:P

2009-02-06 @ 06:32:32
URL: http://rekan.webblogg.
Postat av: Engman

haha, 2 mm snö xD Då kanske ingen vill åka upp till härnösand där de aldrig slutar snöa tydligen.. ^^

2009-02-09 @ 15:04:16
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0