Ryslig massage

När vi var hemma i jul och besökta Elin och Stefan plockade Elin fram denna, då vidriga, men nu underbara uppfinning.
Aldrig har jag ryst så mycket som när Elin körde ner den där i hårbotten på mig. Björn å andra sidan älskade den och dagen efter satte sökandet igång. Vi kollade i varenda hälso och livs butik i Härnösand, överallt var den slutsåld. Vi letade i Sthlm men även där utan resultat.
Tillsist kom vi hem till Halmstad och sökandet fortsatte. Vi sprang på två om inte tre bommar innan vi (läs han) äntligen hittade den!
119 kronor senare var den hans.



Men nu måste jag erkänna att efter att ha provat på mig själv ett antal gånger börjar den faktiskt bli skön. Nu kan jag till och med låta Björn använda den på mig :)
Tråkigt för honom får nu får han inte ha den ifred....

Kommentarer
Postat av: Mimmi

jag har faktikst en eldriven sådan ^^ man kan sätta den på huvudet sen glider den saaaaakta ner för huvudet :D SJUKT skönt :D

2009-02-20 @ 11:32:41
URL: http://pinkcloud.blogg.se/
Postat av: Sofia

Såna säljer vi där jag håller till! De är hur populära som helst! Vi sålde hur många som helst till jul och de säljer fortfarande bra!

2009-02-21 @ 10:56:03
URL: http://tusse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0