John Blund får vänta en stund

Jag börjar bli fasligt trött och än är det två timmar kvar innan älsklingen kommer hem... visst jag kan lägga mig och sova nu, men jag kommer att vakna när han kommer hem. Och oftast tar det med skada av att bli väckt än att pinas i två timmar till och sedan få en sammanhängande sömn.
 Dock har jag en del att stå i imorgon innan jobbet, jobbar mellan 10.30-22.00, så mängder av sömn skulle vara på sin plats.
 Tror jag ska ta med mig lite anteckningar till jobbet imorgon så jag kan plugga lite när det blir några mindre "pauser". Sedan är det bara fredag som kvarstår innan tentan...
Sova eller inte, här blir jag inte kvar. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0