Första men inte sista gången



Ikväll har jag och Lina gått och tagit del utav alla smarriga, spännande, fina och underbara böcker som bokrean erbjudit oss.
Jag är verkligen inte den som köper böcker.. möjligen någon citatbok som jag bara inte kan motstå en gång i kvartalet.
Hittills har jag bara hunnit bläddra i "du och jag om kärlek"... sicken otroligt fin och mysig lite bok :)
Funderar på att sticka in lite tidigare till jobbet imorgon och köpa en liten söt bok som jag såg på Bokia strax innan vi var tvugna att bege oss till bion. Vi får se.

Dassböckerna och "101 sätt att trimma hjärnan" var mer av Björns intresse än av mitt. Men jag lär nog bläddra lite i dom också :)

Nu ska fortsätta bläddra i "du och jag om kärlek" innan jag ska ta tag i skolarbetet.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Och läs PS Jag älskar dig snart! (Så ser jag filmen... Hehe) Du kommer inte bli besviken!

2009-02-25 @ 22:14:46
URL: http://thisyearslove.blogg.se/
Postat av: Engman

Åh, Ps I love you? :D Eller ja på svenska då ^^

2009-02-26 @ 01:08:46
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0