Andasmellanvarven

Nervositeten satt kvar enda tills att man hade fått en placering och de sa "ni kan börja NU". När jag läste första frågan kände jag "åh men det här kan jag"... sedan fortsatte det, fråga efter fråga. Det var åtta frågor kan man säga på första bladet 1 a och b, 2 a och b osv. Sedan på sista bladet var det fem frågor men tre svarsalternativ på varje.
 Jag vet redan nu att jag fått fel på minst en fråga och en annan handlar det mer om hur dom uppfattar mitt svar.
Men men, det kändes hyffsat bra när jag gick där ifrån. Kunde inte allt till 100% men som tur är krävs det "endast" 60% rätt för att få godkänt.
 Det var inte så hemskt som det låter. Nästa gång kanske jag inte behöver vara lika nervös. En erfarenhet rikare.

Efter tentan var det dags att sticka vidare. Jag var klar 14.00 och var tvungen att sticka till jobbet direkt! Jag skulle egentligen börjat jobba 10.45 men enligt överenskommelse kunde jag dyka upp efter tentaskrivningen.
Påväg hem till mina svärföräldrar ringde jag och sa att jag var påväg, de skulle nämligen skjutsa mig. När jag kommer dit börjar min svåger skratta åt mig, jag fattade ingenting. Då har Björn åkt till högskolan för att hämta mig! Ååååh, och givetvis har han glömt mobilen också så jag kunde inte ringa och säga att det skett ett missförstånd. Typsikt när man är stressad!

Kom till jobbet 14.40 iaf och jobbade till strax efter tio.
Om ca 45minuter börjar jag igen och slutar inte förrän tio nångång ikväll.
Woho

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Ja visst var jag duktig nu :D Buggen är två gånger i veckan :D Ska dit ikväll :) Nja, det får vi se om det blir något kort :P Min kamera strejkar :P

2009-02-22 @ 12:17:39
URL: http://elincollin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0