Sommarlov? Det har jag inte märkt av...

Tillbaka från bloggvilan :)
Kommer inte bli så mycket skrivet dom närmsta veckorna heller dessvärre, men kanske någon uppdatering ibland iaf.. kan inte bli värre..

Jag har jobbat massor i sommar, hunnit åkt hem till Härnösand i 5 dagar, spenderat 5 dagar med mapa, syster och Robin nere i Halmstad och nu jobbar jag igen.
 Vistelsen i Härnösand var rolig, träffade alla kompisar, en del som man inte sett på ett år. Badade, shoppade och fikade :)
Väl hemma i Halmstad igen var mamma och pappa på besök. Vi åkte till danmark över en dag, besökte gekås, stan och äventyrsgolfen ute på Tylösand. Skit roligt! Blev väldigt tomt när dom åkte hem i fredags... :(
 Men efter dessa två veckor har jag förnyat min hårfärg (dvs tagit bort den äckliga utväxten, håret är mörkbrunt igen, som vanligt), köpt två par nya skor och tre nya BH:ar :) Bra jobbat ullis! Jag var förtjänat av de och i behov för den delen.

Fredag, lördag och söndag ---> Jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0