Wierd :S

Inatt drömde jag att mitt hår gått från brunt och fräscht till blondt med oranga slingor. Inte nog med det, slingorna var i korkskruvlockar.



Var på hemköp för en stund sedan med Björn. Vi var tvugna att inhandla lite små grejer, bland annat snus till honom. Han snusar Kronan portion. När vi kom fram till kassan sa jag "och en kronan portion också". Som svar tillbaka fick jag "suck, vad du ska göra det komplicerat för mig" av mannen som satt i kassan. Jag flinade bara lite tillbaka...
När han knappat in alla varorna (förutom snusen) ropade han på sin kollega och fråga hur man gjorde om kunden ville betala 1 krona kontant och resten på kortet. Han tittade sedan på mig igen och frågade "du ska alltså inte betala allt på kortet?". "Jo det ska jag, men jag vill ha en Kronan portion, snus alltså. Sen skulle jag vilja ta en hundring över om det går bra?".
"Jahaaaa, snus. Nu fattar jag. Det är första dagen i kassan idag...."
 Hahaha, stackarn. Så fel det kan bli när man hör lite fel.

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Haha, jag har faktiskt svårt att inbilla mig det ^^



hahah,ja jobbig situation för honom. Vem vill betala en krona i kontant och resten på kort? xD

2009-04-15 @ 23:02:27
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0