Vi ska på fest!

SKÅL!
Sitter just nu hos Sara, dricker en cider och väntar på mat.
Om ca en timme ska vi bort till Lisa och innan dess ska vi hinna äta och locka mitt hår :) I den här takten vet jag inte hur vi ska hinna det...
 
Jag var på sminkkurs idag. Fick en lättare party make up, väldigt nöjd. Kom därifrån med en stor påse. Lämpligt med lönning samma dag som man ska iväg på sånt (?). Fick iaf läge att utnyttja mina presentkort som jag fick i julas, tack mapa, tack faster och Pålle :)
 
Innan jag drog iväg på sminkkursen satt jag med Marie och pluggade till hemtentan som ska in på måndag. Vi var väl inte särskilt effektiva men vi lärde känna varandra på ett helt nytt plan kan man säga :P 
Vi firade också att det var fredag med en (läs två) drinkar och Moranisse. Det ska börjas i tid ;)

Det lär tas ett x antal bilder ikväll så förhoppningsvis lägger jag upp några imorgon. Ha en trevlig fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0