Våren är inte allas vän

Våren är väldigt populär. Man vårstädar, fräshar till sig själv med en hårklippning och färgning, städar och gör ren bilen, plockar in de första blommorna, klär sig lättare osv.
 Jag tycker inte alls om våren. Först blir det slaskigt, sen regnar det en hel del och inte nog med det kommer pollen. Igår när jag var på jobbet så var det lite kyligt så vi drog på värmen... första gången tänkte jag inte så mycket på det men andra gången vi slog på värmen blev jag väldigt snuvig och tanken slog mig då att fläkten tog med sig pollen in.. så det var bara att slå av den igen och istället frysa - väldigt irriterande.


Men efter regn kommer solsken och det innebär sommar. Och det är inte fy skam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0