Sommarskorna fram = skavsår

Vilken härlig dag!
Började dagen med en härlig hallonsmoothie och en dusch. Cyklade sedan in till stan för att träffa Tittie och Theodor :) Vi gick en sväng genom diverse affärer, lunchade på peking och sedan skildes vi åt en stund.
30 minuter senare dök jag upp hemma hos dem igen med bilen. Det var dags att åka ut till flygstaden, eller rättare sagt, skopunkten :) Innan vi kunde ge oss av var Tittie tvungen att hämta bilbarnstolen så då fick jag passa Theodor undertiden. Det var jättemysigt och roligt, vi skrattade och busade, enda tills det var dags att klä på oss jackan och sätta oss i stolen. Då blev lillen arg. Huga vad frustrerande det är när man inte vet vad som är fel, och när man tror man hittat något som får honom på bra humör så tar det några sekunder så slår det om igen. 
Hur som helst, några minuter senare satt vi i bilen, allt på plats och sedan bar det iväg.
 Tittie kom ut med 3 par skor och jag med 2 :)
Vi avslutade dagen med att köra ut till östra stranden och köpte oss en varsin mjukglass :) Mysig dag måste jag säga! Tack :)


Kommentarer
Postat av: Tittie

usch de va ingen vacker syn de kortet på mig :) Men tack för en trevlig dag :)

2009-04-15 @ 18:01:35
URL: http://nyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0