Rubrik

Om 1½ timme ska jag iväg och jobba igen. Hoppade in extra under dagen med hopp om dåligt väder :P Men det är fint väder ute, vilket egentligen är jättebra, så ev blir det minigolf ikväll, någon som är sugen? :)
Björn är sugen på seger, hihi. Men det ska vi allt bli två om!
Förhoppningsvis håller vädret i sig för imorgon och på onsdag är jag ledig, både från skola och jobb. På onsdag ska jag och Tittie hitta på något, det var prat om stan men jag vet inte om hon är i behov utav det längre?
 Torsdag går jag i skolan nästan hela dagen och även fredag förmiddag.
Jobbet sträcker sig från fre-sön. Fre från 16, lör-sön från 12.45.
Planerna för veckan är alltså hyffsat spickade. Har "läxor" som jag göras med...
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Tittie

joo stan är bra =) ska kolla över min ekonomi först bara men en liten kik kan vi väl ändå ta :P Ja vet inte vilken tid passar fröken?

2009-04-13 @ 22:22:20
URL: http://nyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0