Lite kort uppdatering om det senaste...

Hej :)
Det blev inga bilder från festen i fredags, men roligt hade jag.
Vaknade upp på lördagmorgon med huvudvärk, så baksmällan var rätt lindrig ändå. Gjorde mig iordning och cyklade in till Bulls (uteservering) tillsammans med Björn, Chrille och Chrilles pappa. Stötte på Stefan W, en kompis från Härnösand, lite otippat :)
Eftermiddagen bjöd på fotboll på Örjans vall. Fast att kalla det fotboll är kanske att ta i? Dom är inge vidare bra...
 Kvällen avslutades med Matilda, Anna och Linus på kårpuben. Köörmit (högskolans kör) hade humorshow tillsammans med årets bästa manliga komiker 2008, Tobias Persson. Det var fruktansvärt roligt!
Söndag - jobb. Måndag - skola och möte.
Idag, tisdag, ska jag och Matilda åka till Gekås. Om 15min ska vi bege oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0