Härnösand

Hej alla glada!
Just nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att vi ska fika.
 Det är nämligen såhär att i måndags när jag sa att jag hade lite att göra, satte jag mig på tåget hem till Härnösand.
Imorgon är det dags att åka hem igen :/

Veckan i korta drag:
I tisdags (första dagen) åkte jag runt och överraskade alla. Elin drog med mig på spinning och sedan åkte vi till Linda och Yohanna.
Senare hämtade mamma mig och vi åkte hem och lagade mat. På kvällen blev det bio och sen kladdkaka hos Elin.
Igår klippte jag mig och färgade håret, därefter hämtade pappa mig för lunch och sen blev det stan med Elin.
Köpte ett par solbrillor, skor, klänning och en tröja.
Kvällen bjöd på bowling med Linda, Lotta, Yohanna, Malin och Rekan. Jag kom trea...
Idag ska jag åka till birsta med syrran och mamma. Ikväll ska jag umgås med hela familjen och avsluta med tjejerna.
Imorgon åker jag hem 13.10.

Jag tänkte berätta lite senare om allas reaktioner. Det var skit skoj!

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Haha, det är kul att överraska ^^ Man får helt plötsligt så himla mycket att göra då man åker upp dit :)

2009-04-02 @ 13:58:06
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

Haha jag vet, men jag har ingentig och göra här. Åker jag upp till Härnösand måste jag planera dagarana för att hinna träffa alla. ^^ Jag var hemma i en månad, och planerade helatiden typ. haha

2009-04-04 @ 10:19:35
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Elin

mm, något överraskad man blev.. jävla aprilskämt :P

2009-04-05 @ 22:54:31
URL: http://rekan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0