Gran torino, är den så bra som alla säger?

Ikväll blir det bio. Lite taskig fantasi kanske att gå på bio enda kvällen man är ledig från stället men film är ju trotts allt ett stort intresse.
Salongen var halvfull nyss när jag kollade så förhoppningsvis finns det bra platser kvar när vi kommer dit.


Kom hem från svärföräldrarna för en stund sedan.. blev bjudna på middag idag :) Nice.
Det är skönt att slippa laga middag (tycker nog Björn).. jag kan inte minnas när jag senast lagade mat, jag har en underbar Björn som tar hand om matlagningen. :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, den är så bra som alla säger :)

Jag såg den när jag var i växjö.. kanonfilm!

2009-04-11 @ 13:15:55
Postat av: Linda

Den är jääävligt BRA!!!!

2009-04-12 @ 00:35:31
URL: http://hamren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0