Bättre sent än aldrig

Jag var in på Telia i lördags, äntligen.
Länge har jag klagat och tänkt gå in dit men det har bara inte blivit av.
Mobilen som jag har, har jag lämnat in tre gånger pga av diverse fel. Tillsist fick jag ut en ny fast likadan. Otroligt nog är det samma fel på den som på min förra, så nu har jag äntligen gått till Telia och begärt att få göra en reklamation på den.
Förhoppnigsvis kommer jag att få ut en helt ny modell nu. Jag hoppas verkligen för jag är trött på den här nu.
Frågan är bara, om jag får välja ut en ny, vilka modeller jag får välja mellan, oftast lägger dom fram några alternativ.
Men om någon har bra tips på sony ericsson telefoner så får ni gärna dela med er :)

Min gamla, jag älskar den när den fungerar. "Men nu är råttet mågat"

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Om du vill slippa problem så ta då en mobil som har funnits ett tag så du kan uppdatera mobilen, sony ericssons mobiler har ofta problem men gör man en uppdatering på den så blir den bättre. Så tänk på det :)

2009-04-20 @ 15:17:45
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0