Update

Hej igen :)
Ledsen att jag är så dålig på att uppdatera (jag som brukar klaga på andra), men jag skriver när jag hinner.

 I förrgår bokade jag biljetter hem till i jul. 26/12 åker jag och Björn hem till Härnta :) Vi beslutade att fira jul tillsammans i år med hans familj och nyår hemma med min familj och vänner. Sen nästa år så skiftar vi.
Dessutom så ska vi kanske åka till Göteborg i juldagarna och gå en sväng på liseberg, jag har alltid velat gjort det, har bara hört om hur vackert det är.

Jag har också funderat på att åka upp själv i början av november men får se hur det blir. Måste ju hinna med skolan också :/

Idag har jag sökt in till lärarutbildningen som börjar i vår, spännande! Jag tror verkligen att det kommer att kännas bättre att plugga något som jag tycker är roligt och inte bara intressant.
Kursen jag läser nu går rätt trögt för mig, jag är inte riktigt motiverad...(inte alls faktiskt)

Hoppas ni alla har det bra!
Nu ska jag skriva veckans hemtenta..adjö

Kommentarer
Postat av: leex

yaay komma hem :) jag förstår att det är jobbigt att läsa något man inte är så sugen på. Itmiljö i umeå funkade ju inte alls.. kan du se mig sitta och hålla på med systemutveckling?

2008-10-17 @ 12:55:17
Postat av: fanny

Bra blogg!



Jag är med i en tävling och skulle du kunna tänka dig att rösta på mig. Det skulle vara guldvärt .

Gå in på:

www.metrobloggen.se/designhuset

2008-10-17 @ 13:00:46
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0