Stockholm - shopping - nhl

I fredagskväll åkte Björn och jag upp till Stockholm, kom fram kvart i tolv och då var det hem till faster och sova som gällde.
 Lördagen, den stora dagen, började med shopping och sen på kvällen var det Globen och Pittsburgh - Ottawa :)
Jag hittade tre t-shirtar på Gina, en kjol och en scarf på H&M, en klänning på B-young och ett par strumpbyxor på Lindex. Jag är nöjd bortsett från att jag inte lyckades hitta ett par skor.


19.00 befann vi oss i Globen. Massor med folk.
Det var riktigt kul och vi såg bra trotts att vi satt på tredje våningen.

Nu sitter vi hemma i vår bunker igen, kollar på dagens match som sänds från Globen tillsammans med Anders.
 Jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Engman

sv: ja precis :D Men det är hårt jobb så ^^

2008-10-07 @ 19:56:06
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/
Postat av: Nina

hej gumms!!!

Hur går studierna? O hur fan var nhl matchen????

Puss

2008-10-07 @ 21:08:11
URL: http://thatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0