Dom är överallt

Jag har aldrig varit så nojjig i hela mitt liv som jag har varit dom senaste två veckorna. Här är spindlar överallt!
Dom som känner mig vet att spindlar är bland det värsta jag vet, jag får rysningar av dom, dom får mig att gråta och dom är bara allmänt obehagliga!
Saken är den att här nere i söder är dom inte bara överallt, dom är stora som as också!

Det satt dessutom en fästing på mig för nån vecka sedan, Halmstad ger mig men för livet.

Värst är ju efter att jag sett dom jävlarna börjar jag undra vart dom varit innan och det går inte att bara döda dom och slänga dom i papperskorgen.. det är ut i trädgården eller ner i toaletten med dem. Sedan börjar det klia, överallt. Uscha vad hemsk det är. Jag HATAR spindlar, och alla andra små kryp.

(det skulle passa bra med en bild på en spindel här men jag klarar inte av att se dem så det får vara :P)

Kommentarer
Postat av: Engman

haha lägg ut en bläckfisk istället ^^



sv: tack så mycket :D

2008-10-13 @ 04:33:50
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0