Won't you sing for me?



Ikväll ska jag på karaoke tillsammans med några tjejer från skolan, tror inte jag vågar gå upp och sjunga men kan bli kul att gå ut en kväll och ha det roligt :) Jag har faktiskt varit en riktigt "dålig" student hittills.. jag har inte varit på kåren en endaste gång sedan nollningen, jag har inte varit på småland (en liten studentkrog) och jag har inte hängt med ut med dom andra, vare sig på privata fester och/eller krogen.
Istället har jag tagit mitt ansvar och suttit hemma och studerat.
Men efter att ha lämnat in tentan idag så kände jag att jag ville ut och ha roligt. Fick tillbaka min första VG tenta idag, plus att jag förtjänat mina första 7,5 högskolepoäng nu så jag känner för att fira :D

Imorgon blir det jobb och likaså på söndag.. så min lördag ska spenderas med älsklingen :) Kanske lite bowling då?


Kommentarer
Postat av: Faster

Du é så duktig! GRATTIS

2008-11-06 @ 20:58:01
Postat av: Ullis

Åh, tack faster :) Med tanke på att vg är max så är jag nöjd :D

2008-11-06 @ 21:33:00
URL: http://ulriika.webblogg.se/
Postat av: Björn

jag älskar dig min sovande älskling:)

2008-11-08 @ 01:45:07
Postat av: Engman

Hejsan, ja då jag har tid så kan jag fixa design åt dig. Har en del designer att göra men jag får jobba på :)

2008-11-08 @ 10:00:13
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0