Vilken soptipp

Jobbade hela dagen igår och kände när klockan blev nio att jag var tvungen att göra något. Ville inte bara gå hem och lägga mig, det har jag  ju gjort hela veckan... Så jag ringde Malin och hon, Frida, Lotta och Marika kom och hämtade mig. Efter ca en timmes åktur åkte vi till en lägenhetsfest.. some party, fyfan. Jag har nog aldrig varit med om något så vidrigt.
Utanför dörren låg det säkert 40 soppåsar som killen som bodde där inte orkat kasstat i soptunnan. När man öppnade dörren så var det som att gå in i en vägg, de satt typ 7st därinne och rökte och drack hb. Det stank!
 Verkligen jättebra för min astma och allergi... som tur va var jag inte ensam om att vilja åka därifrån så efter ca 10minuter drog vi igen. Hem till min ljuva säng :)
Spenderade resten av kvällen med att kolla på semifinalen i hockey, dock så orkade jag inte se klart matchen ;P

Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag vet inte vad de heter. Men den ena går ut på att man är två lag, står i två led. Så får personen längst fram i varje lag en ja eller nej-fråga. Då ska man svara tvärtom. Får du en fråga "Växer det skägg på knäna" till exempel så ska man svara ja. Hänger du med? Tvekar man eller svarar fel åker man ut och laget som står sist kvar har vunnit. En annan går ut på att alla sitter på varsin stol i en ring, alla får varsitt kort ur en kortlek. Sen drar jag kort i en annan kortlek och säger vilken färg det är på kortet. Är det hjärter så ska alla som har hjärter flytta ett steg åt höger. Tillbaka först till ursprungsplatsen vinner, man får inte flytta på sig om man har någon i knät. Sen var det en till "lek", men det går mer ut på att sitta still och gnugga hjärnan. Hehe. Lekarna blir garanterat roliga iaf! Ha det gott!

2008-05-17 @ 14:15:59
URL: http://miickan.blogg.se
Postat av: joooohaannna

ja vi har faktiskt ganska så mycket lekar men våran klass suger verkligen och ingen vill ställa upp så de blir inte så mycket vinnande! :(

2008-05-17 @ 14:27:21
URL: http://johannasoufia.webblogg.se
Postat av: Mickan

Hehe, nä man kan inte tycka om allt=) Den gjorde succe igår iallafall, vi var många i ett trångt rum. Haha. Mysstämning på hög nivå med 9 pers i ett knä! Hehe. Om du vill kan jag maila frågorna? Det är typ 90 stycken. Hehe

2008-05-17 @ 17:01:41
URL: http://miickan.blogg.se
Postat av: Fredrik Inredning & Mode

ha det nice

2008-05-17 @ 18:53:03
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: Engman

fyfan va äckligt!

2008-05-18 @ 12:14:21
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0