När eftertexten rullar på vita duken..

Jag förstår inte riktigt poängen med att ha flera eftertexter? På den nya filmen "Meet the Spartans" är det en eftertext i slutet av filmen, sen fortsätter den och sedan efter ca 10minuter kommer den riktiga eftertexten och då har i stort sätt alla biobesökare redan hunnit lämna salongen..
Likadant med den nya parodifilmen "Superhero movie".. i denna film är det TRE eftertexter... och samma sak händer här, alla biobesökare hinner lämna salongen och missar slutet av filmen.
Jag tycker det är korkat.

Det positiva med det, iaf idag, var att när andra eftertexten på "Superhero movie" kom så lämnade alla salongen och jag hann städa ur den innan filmen var slut.. sparade in massa tid på de :P

Kommande filmer på bioduken som jag vill se:

image350image351image352

Kommentarer
Postat av: Engman

dem vill jag med se :D
Hehe har du sett HELA meet the spartans? jag kunde inte ens kolla 10 minuter xD

2008-05-03 @ 00:48:17
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0