Måndag

Ja så vad har hänt idag?
Klev upp vid elva, duschade och gjorde mig iordning. Efter frukost så städade jag undan lite i köket och senare, vid två tiden, tog vi en promenad till polisen och hämtade Björns pass och sedan gick vi in till stan. Hamnade självklart på Gina Tricot och kom givetvis ut med en påse. Ett linne och en bolero = 203:-.
 Kom hem, åt middag och gick sedan och hälsade på hos Anders och Lina. Jag var nyfiken på hur det gick för dem med att få iordning och det går riktigt bra för dem :) Blir nog skit snyggt när allt är klart, de har bra smak!

 Nu ska vi se klart på 21 och sedan blir det sängen för mig och hockey för Björn.
 Vi hörs imorgon, puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

låt mig gissa, du behöve och ville verkligen ha de där plaggen ;) hahahaha

2008-05-27 @ 00:26:18
URL: http://hamren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0