Lebbigt värre

Efter en kvälls jobb, lusten att hitta på något och en inbjudan att komma på fest hos Malin så, varför inte gå dit?
Jag tog mig en promenad och väl där blev jag bemött utav ett gäng fulla femton-sextonåringar.. Herregud, jag kände mig riktigt gammal. Framförallt då några utav dem var gamla konfirmandbarn till mig.
Efter att ha lyssnat på massa "asså herregud alltså, du skulle ha hört...liksom..bah" och sett massa brudar ligga i varandras famnar och haft sig (två lebbpar) åkte jag, Linda och Yohanna vidare.
 Vi hamnade hemma hos Tova, hon är lesbisk/bi, och hemma hos henne satt också lebbparet Lotta och Emelie och tittade på L-word.
 Så ja, det var en riktig lebbkväll :) Men en trevlig sådan!

Kommentarer
Postat av: Engman

Haha, snart är hela härnösands jäntor lebb ^^

2008-05-18 @ 12:12:06
URL: http://elinengmaan.webblogg.se
Postat av: Emelyn

Hahhaha -asg-

2008-05-18 @ 17:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0