I don't feel safe

Jag tycker det är obehagligt när man ska gå hem själv, sent eller mitt i natten, man är allmänt nojjig över alla möjliga saker också är det löv som blåser. Det känns som att någon förföljer en.. Creepy.
Jag tror inte att jag är ensam med den känslan.
 Oftast så brukar jag ringa någon, men finns det ingen som svarar så får man helt enkelt fejka ett samtal om det är så att man känner sig hotad av någon eller något. Det funkar alltid :)
Jag brukar även plocka upp mina nycklar i god tid och placera dem mellan mina fingrar så att spetsen pekar utåt.. vet inte varför, bara något jag gör. Men med nycklarna i handen så kan jag snabbt låsa upp ytterporten så jag slipper stå där och fippla..
Vad brukar du göra om du känner dig hotad?

image364


Kommentarer
Postat av: leex

Jag förstår precis vad du menar. Jag hatar när det blåser mycket ute dessutom. Då blir jag asstressad. Då kan man ju inte höra om det är någon som tänker hoppa på en :S

2008-05-08 @ 14:13:37
Postat av: Engman

stannar hemma, men det vet du ju ;)

2008-05-08 @ 19:27:24
URL: http://elinengmaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0