Utelåst!

Ja då hände det för andra gången på 2½år...
Imorse när jag klev upp och gjorde mig ordning för att gå till gymmet så tänkte jag att jag skulle ta en joggingtur ner till simhallen. Och eftersom att det är lättare att röra sig i en tjocktröja än i en jacka så bytte jag plagg men glömde att flytta över grejerna som jag hade i fickorna, dvs nycklarna!
 Upptäckte att jag glömt dom när jag var påväg hem.. som tur är så har Malin min extranyckel så jag slog henne en pling och sedan kom hon, min räddare i nöden!

Det är nackdelen med att bara behöva stänga dörren så går den i lås.


Kommentarer
Postat av: Tom

Vilken tur att du har Malin:)

2008-03-17 @ 14:12:25
URL: http://www.starsandfashion.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0